Rozkład dnia
Przedszkole otwarte jest w godzinach:
od 6:00 do 16:30
Grupa I Puchatki: 7:45 – 15:30
Grupa II Kangurki: 6:30 – 16:30
Grupa III Tygryski: 6:00 – 16:00
Grupa IV Sowy: 8:00 – 16:30
Zbiórka dzieci rano w sali grupy II „Kangurki” (I piętro) do godzin pracy właściwej grupy.
Dzieci winny być przyprowadzane i odbierane przez rodziców, prawnych opiekunów lub osoby upoważnione. Należy dziecko przyprowadzić do grupy i odebrać od nauczyciela poprzez zgłoszenie się u Niego.
Nie wolno wpuszczać dziecka do przedszkola samego lub zostawić samego w szatni!!!
Odbiór:
grupa I schodzi o 15:30 do grupy II
grupa III o 16:00 schodzi do grupy IV
6.00-8.00
|
- przychodzenie dzieci do przedszkola,
- zabawy indywidualne, w małych grupach proponowane przez nauczyciela i dzieci,
- obserwacja indywidualnego rozwoju dziecka,
- praca indywidualna z działalnością kompensacyjną i stymulującą rozwój dziecka,
- ćwiczenia poranne i zabawy ruchowe
|
8.00-8.30
|
- czynności higieniczne,
- śniadanie
|
8.30-11.00
|
- zajęcia kierowane i inspirowane przez nauczyciela z zakresu rozwijania mowy i myślenia, wrażliwości estetycznej, muzycznej i sprawności fizycznej,
- praca indywidualna lub zespołowa w rozwiązywaniu problemów edukacji przedszkolnej,
- zabawy spontaniczne z wykorzystaniem kącików zainteresowań,
- spacery, wycieczki, gry i zabawy w parku i ogrodzie przedszkolnym
|
11.00-11:15
|
- czynności higieniczne,
- I danie obiadu – zupa,
- podwieczorek
|
11.15-13.30
|
- leżakowanie dzieci z grupy I,
- zajęcia i zabawy wyciszające, relaksujące,
- praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych,
- propozycje zadań dodatkowych dla dzieci
|
13.30-14.00
|
- czynności higieniczne,
- II danie obiadowe,
- podwieczorek w przypadku pieczonych przez nas ciast, gofrów
|
14.00-16.30
|
- kontynuacja zajęć kierowanych i inspirowanych przez nauczyciela,
- praca indywidualna z dzieckiem,
- udział dzieci w prostych pracach porządkowych na terenie grupy,
- zagospodarowanie kącików tematycznych, gazetek,
- zabawy samorzutne indywidualne i zespołowe,
- utrwalenie zdobytych wiadomości,
- w okresie wiosenno letnim i jesiennym zabawy i gry w ogrodzie przedszkolnym,
- kontakty nauczyciela z rodzicami,
- rozchodzenie się dzieci
|